Wednesday, August 26, 2009

~L.E.T.I.H SANGAT...~

Lately asik tido lambat je..pastu mule la terlajak bangun sahurla...muke pun seposen jer pegi
kelas...abes je kelas ape lgi..bantal2ku memanggil,,.i have to take a little rest...byknye keje nak
kene siapkan lately...tu laa....sukekan wat keje time2 da pressure2 ni...heeeheee....salah sendiri
jugak...xpee i like the challenge..huh 2 sept ni dah nak kene present da...sok sv dah nak tgk
slide..waaaa... boley kah aku...hmmm ade lgi satu sok aku ade bengkel aspen plus...tapii....esok
aku kene gi hospital ade appointment ngn doktor...n result pun akan kuar esok....Ya Allah aku
neves menantikan hari esok...huuuhuuu macam2 ade dengan esok ni...haaa lgi satu....my beloved
fren sume ni nak wat buke puase kat umah kuuu....haaa yang tu pun xsabar jugaktu...cam best
jer...menu sume aku belum konpemkan...brape org pun xpasti lgi...sume dlm perancangan lgi...ni
1st idea come from poji...diela yg mule2 suggest..i though die xseriuss...tapi seriussss...heeheee
ape2pun ciro okey jee...my mom pun dah bgi greenlight....so...tggu la esok ape akan jadi...result
scan aku...my slide presentation and majlis bebuke di rumah aku....huhuuu nnti nak capture
byk2 pic and ble upload kt sini n share with u all...

1 comment:

  1. salam shiro...
    kuatkan smgt, tabahkan hati ye...
    apa2 pun result. lapangkan dada sntiasa percaya, ada rahsia tuhan disana.

    mudah2an sgalanya bjln baik2.

    ReplyDelete