Wednesday, September 9, 2009

~ Buat kamu2 yang tersayang~

salam sume...
alhamdulillah harini da cukup 20 ramadhan..bermakne hanye tggal beberape hari saje lagi kite berpuase,....terase cepatnye mase berlalu...indah skali bulan ramadhan..
harini aku juge seperti orang laen akan pulang kekampung...cewah nak jugak tu..padahal rumah xsampai sejam..xpe..bagi aku rumahku syurgaku..jauh ke dekat ke aku xkisah...
dikesempatan ini aku nak wat ucapan untuk kamu2 yang tersayang...xkirela kamu dekat ke jauh dimate ke tapi kamu sume dekat tahun ni xsempat nak beli kad raye...haritu nak beli tapi terase cam awal sgt plak...biase tiap2 tahun aku mest beli kad raye n bagi pade kawan2 aku...tapi ade jugak tu kdg2 tulis tapi xbagipun..aduiii...xpeladi hatiku..
firstly aku nak ucapkan slamat hari raye aidilfitri buat kamu2 sahabat2ku yang tersayang...
aku juge nak mohon ampun dan maaf sekirenye aku pernah terkasar bahaseke..tersalah cakap ke..terguris hati2 kamu ke..terambil hak kamu ke..tersibuk hal kamu ke...terabai kamu ke...menyusahkan kamu ke...sesungguhnye aku xpernah terniat untuk lakukan sume itu..aku terlalu banyak kekurangan...dan aku juge tidak sempurne...maaf jike aku seperti mahukan perhatian dari kamu sume...dengan ape yang aku alami sehingge hari ini kamu2 semuala yang jadi kekuatan bagi aku...tanpe kamu sume aku lemah..aku tak kuat untuk hadapi hari2 aku..kamu2 sumela yang menceriakan hari2 aku..sebab tula aku sayangggg kamu sume,....aku teringin sangat nak bagi perhargaan wat kamu2 sume...tapi aku tak tau macamane...bagi aku kamu2 sume tiade penggantinye...walauapepun walaukite jauh manepun tapi kamu tetap di hati aku..aku terlalu sayangkan persahabatan kite selame ini...jika hari ini aku xdapat bersue dengan kamu2..tapi kemudian aku pasti akan bertanya khabar tentang kamu2...kadang2 aku rindukan untuk bersama kamu2 sume....sebabtu bile ade peluang untuk bersama2 aku takkan lepaskan peluang itu...tapi mungkin kadang2 adehal yang aku tak dapat elakkan jadi aku tak dapat bersama kamu2...maafkan aku kamu2 sume....maaf jike aku terlalu sayangkan kamu....hari demi hari berlalu...kamu2 tetap satu di hati aku...sekali lagi kamu2 sume selamat hari raye...rajen2 dtgla umahku...kamu2 sume adalah:
nadia...shahirah...noridah...shafiqa..basyirah..nurul hanim..nurul afida...einayah..emi zuzieliyana..nik noraziati...liyana nadhirah...zuriana..
aku balik dulu yer...
untuk nadi hepy besday to you...smalam jer yang mampu aku wat untuk ko...maaf sebab lambat sikit wish..xsampai hati sebenarnye tapi aku terpakse...soryyy k...hope2 ko hepy di hari jadi kau yang ke 23 ni n sampai bile2..mungkin tahun depan kite tak dapat nak celebrate lgi besday ko...aku balik dulu k...ko jgn sedey2 aku xde...hihiii...jangan bosan2 aku xde k...nnti pas cuti raye kite jumpe lagi tau..bawak kueh raye byk2 untuk aku...time kasih kat ko sebb slalu drive untuk aku n bawak aku pegi mane2..heeheee....sory tau xde hadiah lagi,,insyaAllah ade rezeki adela untuk ko nnti...papai...
wassalam...

No comments:

Post a Comment