Tuesday, September 8, 2009

~mase untuk bercuti~

salam sume....

huhuhuuu mengarut je entry aku before ni...xtaula i just want to share with u my feeling at dat time...selepas subuh selepas bersahur..hmmm xpe2 xnak cite sal tu lagi..biarla mase yg tentukan segalanye...biarla xde sapepun yang paham luahan aku tu...aku xperlukan any understanding...i just want to share my feeling...

stop2 xnak citelagi saltu...skrang tgh mud nak raye even still ade keje yang xsettle lagi.....esok insyaAllah aku akn balik umah da..balik kampung..heeheee mcm la umah jauh sgtkan....xpela aku bersyukur sebab aku duk dekat je ngn ump ni..senang je nak balik.cume kurangla rase suasane nak balik kampung tu..heee...aku hope dapat buke kat luar harini..tpi sume mcm busy je...ape nak wat....pic pun xde yang best nak share ni...okies....kering idea da ni...c u next time...

2 comments:

  1. salam shiro.
    aku setuju dengan baris understanding tu..

    menulis bukan untuk difahami,
    tapi menulis untuk memahami
    begitu lebih baik.

    cakap pasal ni, best kalu layan Ramli Sarip -Bukan Kerna Nama... ko dah lawat sharing link aku belum? ha bleh dwnld kat situ...

    ReplyDelete
  2. salam dayat...

    hmmmm betul2...bukan menulis untuk di fahami..
    ciro xde lgu tu..nnti ciro try cri..xlawat lgi sharing link tu..elok sgt la tu skrg pun tgh keboringan...hehee..tq2 for agree with me

    ReplyDelete